środa, 24 lipca 2013

ło matko...!

Księżna Kate urodziła, a ja co? Ja nawet w ciąży nie jestem. Nudzę się strasznie siedząc znowu na L4 w domu, piorę, sprzątam, gotuję i takie tam...Za oknem tropiki już drugi tydzień, komary też jakby z tropików. A na świecie się dzieje.
Dzieci leją się w pokoju obok, mąż 40 godzin na dobę w pracy. W mojej pracy planują jak mnie zwolnić za te L4. Sąsiadka krzyczy, że jak myje swój balkon to na jej balkon woda leci, tak jakbym ja projektowała te dość dziwne rozwiązania.
A na seks mam ochotę zazwyczaj w południe a nie o północy, więc jestem skazana na samotność cielesną.
Poza tym Islamiści mordują małe dzieci i buddyjskich mnichów, żeby nam się żyło lepiej.Gwałt to seks przedmałżeński, za który koniecznie trzeba iść do paki, a seks po małżeński to co? Snowden powiedział światu, że wszyscy się podsłuchujemy i podglądamy, jakbym już tego nie wiedziała i za to dostał to co dostał. A ubój rytualny.... no cóż:
z facebooka-zdjęcia użytkownika Polska nie jest państwem wyznaniowym.


tak więc czas wreszcie ruszyć tyłek i do garów. Może moją pomidorówką z ryżem zmienię dziś świat? Kto wie?!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz